Tulevaisuuden tutkimuksen seuralla on 15 yhteisöjäsentä, joiden joukkoon kuuluu korkeakouluja ja muita oppilaitoksia, tutkimuslaitoksia sekä muita tulevaisuudentutkimusta ja/tai ennakointia tekeviä tai edistäviä organisaatioita Suomessa.

Vuonna 2022 halusimme nostaa esiin yhteisöjäsenten laajaa tulevaisuusosaamista tutkimuksen, opetuksen ja tiedonlevittämisen saralla. Tulemme siksi n. kerran kuussa järjestämään virtuaalisen tapahtuman, jossa kumppanina on joka kerta eri yhteisöjäsen.

Tilaisuudet:
  • To 21.4. klo 14–15.30 Otavia/Otavan Opisto. Maksuttoman webinaarin teemana on Delfoi-menetelmän organisaatiokäyttö. Tarkemmat tiedot ja ilmoittautuminen:
  • Muut tilaisuudet vahvistuvat myöhemmin
Menneet tilaisuudet:
  • Pe 4.3.2022 Tulevaisuuden tutkimuskeskus ja Tulevaisuusohjaus
  • 16.2.2021 Heikot signaalit ja Sitran ennakointi

Tervetuloa mukaan!

// Jos organisaatiosi on kiinnostunut yhteisöjäsenyydestä, ole yhteydessä seuran toimistoon: tutuseura@gmail.com.