KUTSU SYYSKOKOUKSEEN

Tulevaisuuden tutkimuksen seura ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään
torstaina 30.11.2023 klo 18.15 alkaen
(Huom! alustus jo klo 17.15, lisätietoa alla)

Virallinen kokouspaikka on Tieteiden talo, sali 505 (Kirkkokatu 6, 00170 Helsinki).
Etäyhteys järjestetään Zoom-palvelun kautta.

Syyskokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

1) Avataan kokous;

2) Valitaan kokoukselle puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa;

3) Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus;

4) Hyväksytään kokouksen työjärjestys;

5) Käsitellään ja hyväksytään hallituksen laatima toimintasuunnitelma sekä siihen liittyvä talousarvio seuraavalle toimintavuodelle, minkä yhteydessä päätetään myös seuraavan toimintavuoden jäsenmaksujen suuruudesta;

6) Valitaan hallituksen puheenjohtaja kaksivuotiskaudelle;

7) Päätetään valittavien hallituksen varajäsenten määrä sekä valitaan seuraavaksi toimikaudeksi erovuoroisten tilalle hallituksen varsinaiset jäsenet ja varajäsenet;

8) Valitaan yksi toiminnantarkastaja ja yksi varatoiminnantarkastaja;

9) Vahvistetaan Patentti- ja rekisterihallituksen palautteen pohjalta tarkennetut säännöt sekä päivitetään vastaavasti strategiaan missio-lausetta yhdistyksen tarkoituksesta;

10) Päätetään kokous.

Vuosikokouksen liitteet ovat luettavissa ja kommentoitavissa Google Drivessä os.: ; kommentteja voi lähettää myös s-postitse: toimisto@tutuseura.fi. Hallituksen ehdotus vaalijärjestykseksi (=äänestyksen ja ääntenlaskun toteuttaminen) ladataan myös samaan kansioon ennen kokousta.

Huom! Syyskokouksen etäosallistumisen ilmoittautuminen on suljettu, jotta ehdimme valmistautua teknisesti kokoukseen. Voit vielä ilmoittautua mukaan lähiosallistujaksi: https://bit.ly/tutusyys23lahi.

Tarjoilujen mitoittamisen vuoksi myös lähiosallistujilta toivotaan ennakkoilmoittautumista: .

Zoom-linkki lähetetään vain ilmoittautuneille ja heidän jäsenyytensä (yhteisöjäsenten osalta valtakirja) tarkistetaan. Lisätietoja alla.

Toivomme myös, että mahdolliset ehdokkaat hallituksen jäseniksi ilmoittautuvat samaan osoitteeseen etukäteen, jotta ehdimme paremmin valmistautua äänestysprosessiin.

* * * *

Ennen syyskokousta, klo 17.15-18.00
tietokirjailija, konsultti Petteri Järvinen
alustaa aiheesta
Tekoäly paremmissa tulevaisuuksissa.

Syyskokous on vain jäsenille, mutta alustustilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille, eli myös ei-jäsenille.
Huom! Alustusta voi myös seurata etänä Zoom-alustan kautta.
Rajallisen tilan takia ennakkoilmoittautuminen vaaditaan lähiosallistujilta.

Etäosallistujien ilmoittautumislomake: ja lähiosallistujien:

Tervetuloa!

Helsingissä 16.10.2023
Tulevaisuuden tutkimuksen seura ry:n hallitus

Tiedoksi jäsenistölle

Seuran säännöissä mainitaan, että hallitus voi mahdollistaa osallistumisen vuosikokouksiin etänä. Tämän pohjalta seuran hallitus on 16.10.2023 päättänyt järjestää syyskokouksen hybridimuotoisena. Virallinen kokouspaikka on Tieteiden talo, sali 505 (Kirkkokatu 6, 00170 Helsinki) mutta osallistua voi myös etänä. Zoom-palveluun on pääsy tietokoneella (sovelluksella ja selaimella) sekä puhelimeen ladattavalla sovelluksella. Hallitus on myös päättänyt, että asiamiesten käyttöä ei mahdollisteta henkilöjäsenten osalta ja että etänä kokoukseen osallistuvien on ilmoittauduttava ohjeiden mukaisesti etukäteen, viim. 23.11.2023. Tarjoilujen mitoittamisen vuoksi myös lähiosallistujilta toivotaan ennakkoilmoittautumista samaan määräpäivään mennessä.